Tuesday, June 17, 2008

電話調查

收到奇怪的cold﹣call電話調查訪問,問題非常誤導、將所有事情簡單到不可能

1. 而家有咁多人返大陸消費,你覺得對香港經濟有冇影響呢?
我答:「我又唔係專家,又無數據,你想我點答你?」
(訪問者(操不純正廣東話):咁跳過呢題lor)

2. 你覺得四川地震對香港經濟有冇影響?
我答:「你個問題好有問題,我唔想再繼續訪問。」

問題:
1.香港人除左返大陸消費,仲會去上海曼谷東京等等地方消費,咁你覺得對香港經濟有無影響呢?
2. 有冇影響唔係路人甲乙丙話有就有,話冇就冇,係專家用數據分析話我知lor。
3.其實緬甸水災、華南水災、日日都有人捐錢俾慈善團體、咁你話對香港經濟有咩影響?

點解d問題質素咁低?答都唔想答你lor,唔好當香港人低b啦!

No comments: