Monday, November 17, 2008

增加空間感

某些鋪頭為左「增加空間感」,會係牆度裝塊由天花板到地板的「連身鏡」,令我這類消費者曾發雞盲地撞埋去。

到ZARA閒逛,通常呢間野都大到無論,當置身其中,實在分唔清我前面的係鏡定係路,皆因我左邊的是收銀處,相隔一個放滿衫的架,右邊就是入牆櫃,我原以為我前面的是一塊大鏡,但當我轉頭之際,竟然有個女人係鏡入面行出黎,嚇得我丫!ZARA兩個area賣的衫都差唔多樣,令我這個發雞盲,以為前面望到的東西只係鏡面反射(但係唔知點解見唔到自己),原來真係通道……

其實佢每個區域應該用唔同色,你d衫又差唔多色喎,好易令人產生「你間鋪細間所以想增加空間感」的錯覺架ma…其實,你細,咪認左佢lor,何苦要無限地自大呢?

No comments: