Saturday, May 23, 2009

訪問「剛剛」

任志剛剛剛宣佈榮休(非「下台」),「你有咩想同剛剛講呢」(呢個係903一八七二遊花園啊bu個promote的)

如若我是健康雜誌編輯,我會即刻搵機會訪問他,又或者我係君子雜誌編輯,我都會仆去搵佢做訪問。

1.任先生身為全球最高人工的央行行長,到底你係如何保持紙片人身栽架呢?

2.任生,我諗好多男士都好想問你,點樣可以有咁多頭髮架呢?咁你係用咩心情面對全面白髮架呢?

3.你說話字正腔圓,講廣東話又無懶音,加上中文英文造詢甚高,有無諗過轉行做電台節目主持人呢?或者教下啲後輩如何面對傳媒,同如何講英文的英文,廣東話的廣東話呢?

4.其實你辭職的其中一個原因,係咪因為你記憶力差左呢?面對雷曼受害者的時候係咁講「我唔記得、我唔清楚」喎。

5.我提議你出書教中文或者英文,最好係教造句同如何閱讀經典,教下我地如何創造出「鐵打的衙門,流水的官」丫!如果你話自己係流水,咁點解你咁耐都流唔走ge?

6.其實我真係好鐘意你把聲,可唔可以唱首黎聽聽?

1 comment:

man said...
This comment has been removed by a blog administrator.