Saturday, May 16, 2009

新手改詞﹣﹣寫paper之濕滯

寄調:蘇永康 失眠

濕滯 靜看個mon粒字都無訴出 死啦 啦
濕滯 這種苦痛不禁重演 
筆記們鋪滿腦旁邊
deadline就到啦我淚流遍
眼瞓難頂 啊

都要這夜寫成若果不可苦痛又一遍
痛恨那夜竟然追劇看到Laughing未終結
Paper再度痴纏筆芯粉碎心機遠標去
找著已是太遲朝夕痛心追悼Grade失去

不要問:「又話好多paper要寫,做咩係度改歌詞。」因為我要,清清喉嚨先「捉緊 生命濃度
/坦白流露 感情和態度/留下 浮光 掠影 飛舞」而家唔寫,交完我邊有而家呢種痛苦的心情寫先?

UPLOADED的係蘇永康的演唱會版,有兩分鐘intro,請耐心欣賞。另外,識貨之士可跟歌詞唱出自己版本放上youtube,絕不收版權費。

原詞我是不會post的,因為……我唔會話你知:p

Working Status: 4000 words to go ...


No comments: