Tuesday, December 15, 2009

細細細細筆記本

今學期還剩一科考試就告別痛苦。剛交完最後那份紙,半夜食個丁麵獎勵自己,還是不滿足。快樂源自手多多,結果做了兩本細 細 細 細 筆記本。

本來聖誕老人印章無咁快出場,但見個位幾啱(0岩)就印了上去,這個印章雕得不錯吧…哈

當然別人做的比這兩本更漂亮,既是心血來潮,又想符合環保原則,這兩本用的都是廢紙,看得出來嗎?(你咁孤寒,係人都估到啦……)


皆因工展會,兩老掃了不少貨回家,其中一樣是添寶鳳凰卷,外盒正是今次細細細細筆記本的外皮。第一次是做右手邊那個,實驗性質封面向內無遮無掩,外面蓋個聖誕老人做封面。第二個包了上次做手作剩下來的畫紙,貼了個上次手多多勁剪的剪紙圖案,就成了外皮。

我長期收集人家不要的單據,實際上未有好好善用,頂多當memo同老豆講今晚我想食魚。今次大派用場了。



家中兩老亦有飲紅茶的習慣,包裝紙掉了可惜啊…其實都設計得好靚丫。結果,我又收集起來,但同單據同一命運,無甚作為。結果…








包裝紙又成了筆記本內芯…不錯吧?

兩種紙的紙質其實都蠻好寫的,但單據剪尺寸時比較麻煩,因為大部份單據都摺過,而且質地又軟,很難剪齊。茶包那個,開起來,其實,還有點茶屑…哈哈哈。唔知放手袋會唔會除臭架呢? 

  • Mr. Monkeysuit 很勁,有詳盡的pdf免費download,六個步驟就搞掂,過程不需十分鐘。

No comments: