Tuesday, August 5, 2008

我地就係奧運

我地就係奧運 = 觀眾只可睇奧運

其實有無人覺得呢句野好有問題呢?TVB之所以話自己係奧運,係因為佢只播奧運,同好愛奧運,其實呢句野改成其他句子都完全唔make sense

如果你好鐘意睇同事三分親,你會唔會話 TVB就係同事三分親 先?

如果某體育台只播游泳比賽,會唔會話 體育台就係游水 先?

如果某餐廳的牛肉麵很出名,個老細會唔會話 我就係牛肉麵 先?

如果某宅男日日夜夜都係打機,佢會唔會大叫 我就係遊戲機 先?

如果古巨基只係唱歌,而佢唱得紅過madonna,佢會唔會話 古巨基就係唱歌 先?

其實點解TVB就係奧運呢? 咁以數學角度黎講
 如果 TVB = 奧運
 咁  奧運= ?

2 comments:

Anonymous said...

其實我完全唔明白衣句既意思,橫諗豎諗都諗唔明,係句子黎既咩?囧

Anonymous said...

點解要用古巨基黎做例子??