Tuesday, August 5, 2008

Shiseido VS Loreal

無聊興起,去了逛化妝品專櫃,Loreal 的Hilda Lrung sales姐姐的態度令我呆一呆,「你咁都做到sales?」

Hilda:「小姐,你想搵咩色粉底,係咪想搵d近你膚色架?」

我:「係掛,可唔可以試係手?」

Hilda:「可以」(二話不說將粉底液倒在我手上,我正想自己塗開之時)「小姐,我幫你」(很惡地說)

我:「好似好深色喎。」

Hilda:「咁我頭先問你,係你話想近膚色架ma,呢隻啱你架勒,如果你要白d你頭先應該同我講lor,咁你而家試呢隻啦。」

我呆住,(卻竟然沒發火)你個咁ge人都可以做sales?

相比之下,Shiseido 的魏小姐的服務態度就極之好

我正拿起其中一枝呢期爆紅的Maquillage粉底液,魏小姐就走過來

魏:「小姐,想睇粉底液呀?呢隻色都幾適合你,我幫你試下丫。」

我:「哦,咁補妝係咪要用返乾粉架?」

魏:「係呀,我幫你上埋丫,咁加返碎分就可以keep住個妝架勒,你平時多唔多化妝架?」

我:「好少。」

魏:「其實你d皮膚都幾好丫,呢隻粉底液夠薄、控油、又防UV,都幾適合你皮膚。」

我:「哦,我都係再睇下先。」(準備閃人)

魏:「呢度有個catalouge,你可以拎返去睇丫,我姓魏,你有咩問題可以搵返我架,byebye。」

個product係點只佔成功賣出的十分之一,另外個十分之九都係睇個sales點sell lor。你咀串串,個product更好我都唔想幫襯你啦。其實佢地好似係同一間母公司,點解質素差咁遠?

註:我兩間都無幫襯,我真的只是屎忽痕而已。

No comments: