Wednesday, August 12, 2009

香皂雕花101


正經事不做,躲在家中雕番規。上圖是第二次雕的,初學者,算係見得人啦。歷時半個鐘都唔洗,照著香皂雕花這本書書中一步步雕就搞掂。


左邊醜怪的是第一次雕,右邊就是第二次雕的,雕完第一個唔夠一分鐘就雕第二個lu,進步神速。




如若你得閒,雕花一點也不難。如果你屋企咁啱有��刀(cutter)或雕刻刀,一舊唔太舊的番梘,就可以隨心所欲地雕了。我認我是特登去買番梘的,走遍超級市場與藥房,結果在十蚊店找到最便宜貨,十蚊三舊的「植物石鹼」番規,夠軟身容易雕,還有點點的蘆薈香,入門佳品。(它說自己是100﹪natural,一睇成份表,一堆唔識的化學品,天然你個死人頭。)若然你家中真的無雕刻刀,十蚊店連雕刻刀都有,仲要十雞兩把,抵到爛!

仲唔動手玩?(你估個個都好似你咁不務正業架咩…唉)

唔雕都睇下大師級作品丫,件件好似真花真甜點一樣,http://www5a.biglobe.ne.jp/~blue_cs/index.htm

2 comments:

sowan said...

勁WO~
真係雕得不錯~
搞到我都心思思想雕下TIM~

Vicky said...

好易架咋…你都黎玩下啦