Tuesday, June 24, 2008

公共交通工具五大恐怖事件

公共交通工具五大恐怖事件:

1. 剪指甲!香港人,指甲留返係屋企剪啦!不過是十多分鐘的事,你有那麼忙嗎?你的DNA散遍一車,若突然撞車,你不幸去世,新聞報導會是:「該名乘客XXX於巴士出事之時,因專注剪指甲,並沒有留意車長大叫打破玻璃窗跳車,因而不幸(其實你抵死)身亡。」無論你生前做幾多好事,全香港只會記得你係一個無公德心的核突人!

2.用兩個一蚊夾鬚根。這種男人,為甚麼會有女人愛?係咪痴線架?係巴士夾鬚根,不但很嘈,還超無公德心!

3. 化妝!之前已說過了,自己睇啦!

4. 試鈴聲。我頂你個肺丫,我無興趣知你有同你想用咩鈴聲囉!你可以載上免提慢慢試沒有人怪你,但你不要把電話音量調至最大,再試鈴聲,不要虐待大家的耳朵!

5, 大聲講電話。大聲到全車都知你個電話收唔清,同叫個個人再打比你,而呢段對話維持超過十分鐘lor。「係呀,我收唔清呀,係囉,係紅隧,係,係呀,係,我再打,咩話,係呀,收唔清,係,我再打比你,係,好呀……」

任何一項都衰過係車食野lor!

No comments: