Wednesday, October 14, 2009

Stamping Exercise: My Name

From Silly stuff
慶幸曾成長在電腦未普及的年代,寫信寫紙仔比同學仔成了重要的溝通途徑(電話固然可以煲…但冚家都會知你同你同學的對話內容lor),那時候寫得一手靚字是會惹人妒忌,所以我小時很喜歡寫copybook,因為可練靚手字,寫信比隔離位個同學仔。

可是一般街外買到的copybook都很悶…A for Apple B for Boy,(慶幸2:小時讀的是簡單英語…否則要背a for astronaut的話,我會完全放棄學習英文 ),十多年後的今天,竟被我發現了!鍵入你喜歡的字句,就可創造獨一無二的Copybook! 嘩…咁得意ge野,點解今日先出現?

度身訂造的Copybook 正好讓我作刻圖章的練習,雖然做得不太仔細,但係第三個都幾啱位丫…係咪咁講先?

呢期我都會用呢個做我的簽名…!

2 comments:

Jen said...

you are such the crafty one..

Vicky said...

Crafting is way better than watching TV or movies, it gives me satisfaction!!!