Tuesday, July 15, 2008

Coffee money

寄件者 Silly stuff

磚頭般大的錢包內,放最多的是咖啡會員(印花/積分)咭。人生中半數財富都貢獻給資本主義世界孕育出來的可惡咖啡店,最恐怖是「梗有一間係左近」

到底有沒有人擁有超過四張咖啡咭?包括最無用的(只能入錢不能儲分)士打畢咭、太平洋咖啡會員積分咭、Caffee Vergnano 1882的忠誠印花咭、Segafredo 買九送一的印花咭。

我還可以不認我上癮了嗎?我現在最擔心的是,1882會來尋仇,因為它那張咭叫忠誠咭,我經常去的是太平洋,我係咪背叛左1882呢?其實如果你係黃金海岸開店,我會幫襯你的,別那麼小氣。

最抵的絕對是Segafredo,九杯送一杯,最容易計數。
最周全的是太平洋,定期電郵通訊給會員,內容不只是咖啡,還有推介西書、travel之類,七月的星期六日,會員點指定咖啡或飲料都有折!
最無用的是士氣打畢,個會入黎都唔知做乜。

咖啡,你真的很恐佈。

3 comments:

Anonymous said...

你好,我係麥樂會、味千拉麵、寵物城、阿麥書房會員。

Vicky said...

以上幾個會無連帶關係。麥樂會、味千拉麵 <勉強可以係同類,寵物城、阿麥書房<呢兩個完全唔啦更lor。你學能測驗係咪肥左佬架?

Anonymous said...

冇人話有連帶關係lor~~~