Saturday, May 10, 2008

我只想 看電影


我有病,和朋友一起去看電影,無論是任何題材的電影,去到中段,總會不其然 瞓著。連看King Kong、Transformer、這些嘈到死的動作片,都夠膽死瞓著。

因此,我只可以一個人看電影。經過這幾年的實驗,只有以獨行俠身份看電影,我才會真正的享受光與影的快感。

因為是獨行俠,所以很怕院內太多人。即使坐在你旁邊是一個安份守已的閱聽人,只要他的手指一動,我都會分心。如果我是富婆,豪宅內要建一個私人影院,只有一個坐位,讓我舒舒服服看戲。

閱聽人的惡行太多,為了避開這些目的不是看電影的人(一對情侶入場,係人都知唔黎睇戲咁簡單啦!一家大細入場,個細路一定勁問問題啦!一班朋友入場,都係想圍埋食爆谷加「芝芝怎」啫。),選的時段都是「我覺得會少人的時段」,即星期三9:35pm或星期一11:00am之類的時間。大部份時間我坐中間位,左右座位都無人,好讓我放袋同旭黎旭去之餘唔會被人「吱」我。

另一個喜歡獨自看戲的原因是,我眼淺,眼淺的情度肯定會令坐旁邊的人赫怕(柴犬奇蹟物語喊到死左,我喊d位仲要係有人笑d位lor。今次失敗原因是,星期五晚原來好多人睇戲,包括怪獸(兒童)),為了他人著想,還是一個人比較好。

第二個原因是,我喜歡看roller。即係戲終後出黑色底白色字的roller。與朋友同行,總不能耽誤別人的時間,只有自己去看,才可真真正正的看完全部。其實點解未播完roller就要開燈呢?戲院有無諗過其實有人想睇架呢?唉。

而最主要而我又唔認的原因是,我無法肯定約了朋友的日子,我到底會不會出現。為了朋友著
想,我還是睇心情自己去睇戲好過。

我只想在沒有受滋擾的情況下,看罷整齣電影。

1 comment:

Anonymous said...

關於睇roller,除左開燈之外,其他人都好趕住咁走晒,全場得番小貓三四同幾個等執垃圾既工作人員你眼望我眼,有時都幾有壓力。