Friday, March 19, 2010

寄信

From Mailing
我知實在無人想睇我寫英文的,所以寫多個中文簡介囉。我知實在無咩人黎我個blog,但係都廢事被人話我寫西文扮晒野啦。

我實在是喜歡寫信同寄信的,我有試過寫信給朋友,始終香港太細科技太發達,要講的一早講左,信實在無咩好寫的。我喜歡寫信,我喜歡寧靜的感覺,我喜歡拎起枝筆係咁寫的快樂。發現了這個世上原來有人和我一樣這樣愛寫信,結果我二話不說付出三蚊美金參加左Letter Writer Alliance. (即sidebar個logo)當我在等信來的同時,又找到另一個pen pal project, 我在那個blog留了言不久,就有人回覆想跟我做筆友!嘩哈哈,我梗係第一時間寫信比佢啦。

笑樣個封信就係我寫比佢架勒!係咪好得意呢!

我發現左新材料做小手作,就係security envelope, 中文唔識譯,反正就係寄單比你個啲信封,入面其實好靚的,只要將信封反轉,再黏好,就可以寄多次信,即係笑笑口個個信封呢。之前做過細細細細本筆記本,今次用Security envelope整,窗口位可以放相,好玩好玩!

中文版係短啲架勒,所有連結睇返英文版啦,highlight 左個啲就係link,唔洗我教啦吓嘩…

No comments: